piątek, 4 marca 2016

Imbirówka (bezalkoholowa) oczyszczająca organizm.

Przepis pochodzi z książki autorstwa Macieja Szaciłło i Karoliny Kopocz pod tytułem: "KAROLINA NA DETOKSIE. OCZYSZCZANIE ORGANIZMU W 7 DNI"

Imbirówkę wypróbowały już na sobie moje dzieci i są bardzo zadowolone z efektów. Teraz przyszła kolej na mnie - od dzisiaj piję! :D














Składniki:
  • 1 litr wody
  • świeży imbir (wielkości mniej więcej kciuka)
  • 1/2 łyżki kurkumy
  • sok z 1/2 cytryny
  • 1 łyżka miodu














Imbir obrać i zetrzeć na tarce o drobnych oczkach.














Do garnka wlać 1 litr wody, dodać utarty imbir oraz 1/2 łyżki kurkumy i gotować przez 5 minut.














Po zdjęciu z ognia wcisnąć sok z 1/2 cytryny. Przestudzić do ok. 40 *C.














Po przestudzeniu dodać 1 łyżkę miodu. Wymieszać.
Imbirówkę należy pić pomiędzy posiłkami: na 1 godzinę po jedzeniu lub 30 minut przed posiłkiem.

1 komentarz:

  1. Kochana, a co daje taka imbirówka? Jakieś oczyszczanie? Czy lepsze zdrowie? Ciekawie brzmi, a tak się składa, ze mam w domu wszystko co potrzebne ;) No i najważniejsze, jak ona smakuje? Aha, i ile razy dziennie ja pić? Przed każdym posiłkiem?

    OdpowiedzUsuń